منم بستری شدم برا سزارین🥲التماس دعا دارم

تصویر
۱۳ پاسخ

خوشبحالت انشاءالله بسلامتی عزیزم ❤

انشالله بسلامتی بچتو بغل میگیری

بسلامتی بغل بگیری

بسلامتی ان شاالله

بسلامتی
وای خدایا برسون اون روزو راحت شیم

انشاالله به سلامتی زایمان کنید و کوچولوتون رو صحیح و سلامت بغل بگیرید❤برای ما هم دعا کنید سر زایمان🙏

انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم 🥰

اصلا استرس نداشته باش خیلی حس قشنگیه وقتی بزودی قراره بچتو ببینی😍♥️

خداروشکر ان شاالله به سلامتی و آسون بگذره برات

عزیزم اصلن ترس و استرس نده ب خدت تا چشم رو. هم بزاری تمومه 🥰هچی نمفهمی

انشالله به سلامتی نی نی رو بغل بگیری
هر دو سلامت باشید😍😍👶🏻👶🏻

خوش بحالت سبک میشی بخدا

انشالله به سلامتی فارغ شی

سوال های مرتبط

مامان پناه✨ مامان پناه✨ ۱۴ ماهگی
مامان آناشید و آنیل مامان آناشید و آنیل روزهای ابتدایی تولد