بعد از رد شدن چلش میبرمش حموم و در اولین فرصت میبرم برا ختنه
پسر اولمو دوماهگی اینم انشاءالله دوماهگی
سلام دکتر زنان پیش کی میرید؟
من پسرم ۵سالشه هنو ختنه نکردم
دومی روهم میخام همون۱۰روزگی ببرم تااون موقع نافشم افتاده کوچیکم هست زیادتکون نمیخوره دردش نمیادزودخوب میشه
من پسراولم ده روزگیش ختنه کردم رفتم بخیه خودموکشیدم اونم ختنه کردم واقعاهم راضی بودم چون نه بچم اذیت شدنه خودم
معمولا به وزن بچه هم مربوطه اگه وزنش خوب باشه میتونی زودتر هم بکنی
بد چهل روزگی
من خودم میگم تو دوران نوزادی ختنه کنیم هم برای من راحته هم برا بچه ولی شوهرم میگه ۴یا ۵ سالگی
بعد چلش
من انشالله یک ماهگیش🩵
بعد از چهل روزگی میگن اوکیه ولی خاله شوهرم پسرشو پنج روز قبل چهل روزگیش ختنه کرده بود مشکلی هم نداشت راحت گذشت برا بچه
والا من طبق تجربه ای که از اطرافیان و اینجا شنیدم بهتره تا ۴۰ روزگیش ختنه کنیم منم ایشالا قسمت باشه قبل ۴۰ روزش انجام میدم
انشالله 40 روزگی
تا ۴۰روزگی شایدم زودتر
من درکل میگم نافش افتاد ببرم ولی شوهرم میگم بعد ۴۰
من خودم دوس دارم وقتی به دنیا اومد همونجا یا ۱۰ روزش ک شد ببرم ختنه.اما شوهرمو نمیدونم کی راضی میشه
بعد از چهل روزگی
بغد چهل
پسراولم ۲۵روزگی این یکی هم همون موقع هاختنه میکنم
من برای پسرم ۲ ماهگی بردم دکتر گفت چرا پیر مرد اوردی برام
من انشالله بعد از ۲۰روز میبرمش
۴۰ روزگی
از نظر علمی بله
و اینکه یه کم که جون گرفت
ما سریع ختنه میکنیم بچه رو
دوماهگی خیلی دیره
بین ۴۰ روزگی تا دوماهگی
احتمالا بعد چهل روزگیش ببرمش
من ۲۰ روزگی ختنه کردم و راضی بودم
من ک دو تاپسرامو اولی نزدیک چهل روزگی دومی ۲۷روزگی هرچی زودتربکنی کمتر درد میکشن
پسراولم دوماهگی ختنه کردم اینم دوماهگی ختنه میکنم چون خیلی بهتره از همه لحاظ
شنیدم هر چی زودتر بهتره ، ولی خب کمی جون بگیره بعد ببینیم چند ماهگی میشه
بعد ۴۰ روز گی یا دوماهگی
دیگه بعد چهل روزگی اوکی
دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.