وای خیلی کمه
لااقل ۱۸۰تا
من دخترم تازه شده ۴ ماه بهش ۱۵۰میدم
مال منم ۹۰ بیشتر نمیخوره. ۱۲۰ تا ک میکنم بازم ۳۰تاش میمونه
هر دو ساعت 90 تا خوبه اونایی که میگن خیلی کم میدی میزارن بچه اشون گشنگی بکشن🤨 بعد میدن هر چهار ساعت میدن
غصه نخوری که کم میخوره مادر
منم 90 تا 100 تا
من هر ۳ ساعت ۹۰تا اونمبا بدبختی و هزار شعر و اهنگ و اینا....اونم باید نصفشو بخوره اروغ بگیرم دوباره یک رب بعدش بفیشو بدم بهش....اصلا نمیتونه یجا بخوره
منم همینه...تازه همون ۹۰تا رو پدرم در میاد تا بخوره
من الان صدهشتاد میدم به نظرم تو خیلی کم میدی
من ۱۵۰ تا میدم که اکثرا کمی میمونه داخل شیشه ولی ۱۲۰ هم سیرش نمیکرد هر سه چهار ساعت
من هفت ماهشه هنوز همون ۶۰ تا میخوره
البته من شیر خودم میدم اون کمکی وقتی خودم ندارم کمه میدم
منم ۹۰ تا میدم هر سه ساعت از سه ماهگی همین جوری میدم
هر چقد بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.