قهر کردن ما به یک ساعتم نمیکشه نهایت 20 دیقه 10 دیقه
نه.
نه والا غلط کنیم🤣
کلا اگه خیلی شدید باشه یکروزه
وگرنه بحث های عادی ۱ ساعت
نه ده روز دیگه غیر طبیعیه
باشه هوس کنه میاد سراغت
نه دیگه آشتی کن سر بچه که همیشه دعوا هست ....خودت برو آشتی دیگه بیشتر کشش نده شوهر منو بزاری ۱۰ سال هم قهر میکنه هیچوقت نمیاد آشتی .ولی خودم بیشتر کشش نمیدم
ماهم سه روزه قهره انگار دیگه برامم مهم نیس
وای خیییلیه
منو شوهرم بدترین دعوارو میکنیم اما قهر نمیکنیم صحبت میکنیم اما سر سنگین تهشم نثلا یه صب تا ظهره
ده روز 😳😳خیلیه اشتی کن باهاش ارزش نداره
ما قهرم کنیم نهایتا ده دیقه س اصلا نمیتونیم قهر باشیم زودی اشتی میکنیم
سوره مزمل و سوره طلاق بخون
منو شوهرم ۵دقیقع
برا من ۱ماه بود😂
اوه دختر
بله ما اخرین قهرمون ۳هفته طول کشید و اون قهر بود من برام مهم نبود اونم از عمد طولش میداد بقول خودش خوشمیگذشت بهش دوران قهرش
فوقش ده دقه اس قهر ما
ما یبار ۱۴روز قهرمون طول کشید
شوهر من خودش نمیاد هیچوقت
ولی من دیگ رفتم سمتش و اشتی کردیم
بهتره یکیتون کوناه بیاد و بره پیش قدم شه
ناراحت نشی از حرفم ولی اشتباهه خودت بوده ایشون پدر بچست هیچوقت بین دعوای بچه و پدر دخالت نکن چه برسه تو جمع مهمونی
نه چرا این همه طولانی میکنین قهر اینجوری رفته رفته بیشتر میشه و اون عادت میکنه به نبودت
سوره مجادله3 بار بخون
ذکر یاودود1001مرتبه
بعد هم باهاش صحبت کن اگه تو جمع باهاش بحث کردی اشتباه بوده بهتر بود می ذاشتی خونه
خیلی طولانی هست که ، باهم حرف بزنید رفعش کنید
الان بیشتر دعوا ها سر بچه شروع میشه😑😑😑😑
ما دیگه نهایت نیم ساعت تو خودمون میریم 😂😂😂
وای چقدر زیاد منو شوهرم زیاد زیاد قهر باشیم یک ساعته🫠
ما یکبار دو ماه قهر بودیم
چقدر طولانی،منو همسرم نهایت ۲روز بعدش کارمون میوفته بهم
نه
نه تا دو روز طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.