عزیزم میشه از تجربیات بارداری دوقلوی برام بگی از استراحت تغذیه مراقبت ؟؟؟
بچه ی منم یه هفته ای هست هر از گاهی تو واژنم قشنگ احساس میکنم
من میرم دراز میکشم پامو میدم بالا ،،،حس میکنم یکم میره بالا تر
مال من ایقدر پایینه که میگم الانس بیاد پایین بچه بریچه برای همین اینطوریه
😅😅😅وای دوتام هست چقدر باید لگد بخوری
بچه من پاهاش پایینه همینطوره دکتر گفت مشکلی نداره ۳۰ به بعد میچرخه
منم عزیزم تکونای بچه روداخل واژنم احساس میکردم چندروز پیش ترسیدم گفتم نکنه اومده باشه پایین رفتم سونو گفت همه چی اوکیه طول سرویکس هم عالیه فقط دوتا پای کوچولو پایینه داره میزنه به واژنم😍😍
من همیشههه اونجارو میزنه🫤یجوری میشم😂
پاهاش پایینه منم تو هفته شما همین بودم انگار داشت میوفتاد نترس عادیه
منم دیشب این حس داشتم
نه خیلیا این حسو دارن
احتمالا پاهاش پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.