۸ پاسخ

وقتی به این نقطه رسیدی حتما سونو‌گرافی واژینال برو برای بررسی سرویکس واژینال و وضعیت کلی بارداری.
نتیجه رو به دکترت نشون بده شاید لازم باشه پساری بذارن

منم ت واژنم میزنه رفتم سونو گفت به پا هست خیلی اذیت بودم و هنوزم نچرخیده

برو دکتر برات سونو بنویسه تا خیالت راحت شه
منم مث تو بودم رفتم بیمارستان مهر برام سونو نوشت طول سرویکسم اومده بود پایین
انشالله ک مال تو خوب باشه

عزیزم منم شرایط تورو داشتم رفتم سونو فهمیدم بچم بریچ شده و از همه مهم تر طول سرویکسم اومده پایین و الان استراحت میکنم. حتما برو سونوگرافی

برا من چند روزه خیلی حرکتش کم شده

شاید بچه بریچه یعنی با پائه
وقتی با پاس حس میکنی داخل واژنه

نیومده پایین تو این هفته ها پایین هست

دقیقا منم مث توام

سوال های مرتبط