این همه واسه گوشی و ماشین و لباس چیزای دیگه پول دادیم تا الان،۱۰۰میلیونم واسه سلامتی و به دنیا اومدن پاره تنمون بدیم چی میشه!؟ بجاش خیالمون راحته رسیدگی میشه بهمون… خیلیا هم دارن بدن ولی انتخابشون اینه همچین هزینه ای نکنن… اجبار نیس
اگه اینجوری بهش نگاه کنی که برای به دنیا آوردن عزیزترین موجود روی زمین داری هزینه میکنی فک کنم دیگه زورت نیاد ♥️
۴۰ تومن که خوبه تازه
۴۰ خوبه که من پرسیدم گفت ۷۰
دکترم جدا پول خواست
من دولتی رفتم خیلیم عالی بود پرستاران ودکتراش رسیدگی ونظافتم خوب بود
والا حرومه
دولتی هم اونجوری میگیره چخبره مگ یه کارگر ساده چقد در امد داره ک اونم فراهم کنه
منم دولتی بودم دوتابچه هام ماه بودن واقعا اخلاقشون ازهمه نظرعالی ومهربون بودن
به نظر من مهم دکتره
مگه تو بیمارستان میخان چیکارمون کنن
نهایت یه سرم و دارو و ایناس
دگ درد و زجر ک باید خودمون بکشیم
80میلیون بدی برااینکه بیان یه سرم عوض کنن
من میرم دولتی
یکمم پول بیشتر دادم اتاقمم خصوصیه
دگه دکترمم ک عمل میکنه و میره
درسته زیاده وخب ممکنه خیلیا وسعشون نرسه اماماخانم ها اینقدرتوزندگی ازخودگذشتگی میکنیم که این پولا دربرابرشون هیچه
چهل تومنی دیگه نیست عزیزم
٤٠ تومن كه چيزي نبست من فقط دكترم ٥٠ ميگيره بيمارستان ٩٠
عزیزم اینجا با دستمزد دکتر تا ۱۱۰-۱۲۰ت هم درمیاد
اره زیاده اما دولتی ها هم اکثرا اینقدر بهت بد رفتاری میکنن که از خودت و هفت جد و ابادت پشیمون میشی
برا من هم هزینه بیمارستان ۶۳ تومن ک ۲۵ رو بیمه تکمیلی ۱۰ تومن بیمه پایه داد ۲۸ تومن خودمون
بیمارستای ک من با بیست تومن زایمان کردم الان میگن ۸۵
ما دفترچه امون قرارداد داره کل هزینه رو میده فقط عیب بیمارستان اینه حتما یا باید دکتر داشته باشی یا باید جون مادر یا بچه در خطر باشه تا ببرن اتاق عمل
آره دیگه گلم برا من 40 ملیون گرفت
ارع واقعا تازع وی ای پی و شخصیا که بدتره
بله عرفان نیایش ۹۰ تومن
من 10 دکترم میگیره 60 بیمارستان
برای من هفتاد تومن شد خیلی پول زوره
اره بابا من هر بیمارستان خصوصی زنگ زدم بالای ۸۰ گفتن سزارین😐
عزیزم نیکان امسال از یکی از آشنا ک رفته بود ۱۰۳ گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.