بچه ها درسته میگن بتا پایین پسره؟

۲ پاسخ

فک کنم چون بارداری اولم 8 هفته بتام چهارهزار بود دخترشد

نه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه دومی مامان جوجه دومی ۷ ماهگی