نه مال من روشن بود وپسره
ربطی نداره گلم
نه اون به آب بدنت بستگی داره
اب زیاد بخوری شفاف میشه کم بخوری تیره میش
زیاد اب بخور از کم آبیه
الان از من رنگ دلستره🤣🤣🤣🤣
جنسیت چیه ینی،؟؟؟
نه دختره
اره مال من از اول تیرع بود
ازمایش جوش شیرین و بده
من سر پسرم کف کرد
سر این نکرد
امروز رفتم گف احتمال 80 درصد دختره
درسته
نه😂😂به کم بود ابت ربط داره واسه من سفید سفید این چیزارو از کجاتون درمیارن هرچیزی رو میخواین ربط بدین به جنسیت
نمیدونم منم شنیدم من کلا از وقتی باردار شدم نسبت ب قبل خیلی کمتر اب میخورم اب ک میخورم سرم درد میگیره براهمین اب کم میخورم
ادرارم هم بی ادبی زرد هست نمیدونم حالل
منم شنیدم نمیدونم . من خیلی تیره نیست امروز رفتم برای جنسیت گفت دختره ولی گفت هنوز صد در صد مشخص نیست 🤦🏻♀️
گفت ۹۹ درصد دختره
تیره یعنی سیاه ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.