۶ پاسخ

چ جالب من الان رفتم نگاکردم گرده دکترم احتمال دخترداد 🩷

عزیزم این که میگن سونو اول تا هشتاد درصد درسته و با جواب آزمایش ان تی صد درصد میشه حدس زد مگه اینکه یا سونو واژینال باشه یا اعداد بتا لب مرز باشه
من مال اکثرا رو گفتم و درست بوده بلکه بگم احتمالا و شک دارم چون فقط روی سونو یا فقط روی جواب آزمایش احتمالیه
قطعی میخواید بدونید جفتش باید باهم باشه

من سر دخترم گرد بود

مگه شکل داره ساک ؟

😄😄😄

برای پسرم گرد بود عزیزم ربطی نداره

سوال های مرتبط