چ جالب من الان رفتم نگاکردم گرده دکترم احتمال دخترداد 🩷
عزیزم این که میگن سونو اول تا هشتاد درصد درسته و با جواب آزمایش ان تی صد درصد میشه حدس زد مگه اینکه یا سونو واژینال باشه یا اعداد بتا لب مرز باشه
من مال اکثرا رو گفتم و درست بوده بلکه بگم احتمالا و شک دارم چون فقط روی سونو یا فقط روی جواب آزمایش احتمالیه
قطعی میخواید بدونید جفتش باید باهم باشه
من سر دخترم گرد بود
مگه شکل داره ساک ؟
😄😄😄
برای پسرم گرد بود عزیزم ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.