۱۰ پاسخ

ساک گرد چیه جنسیتش ساک لوبیایی چیه؟

اولین بار همچین چیزی میشنوم

من دخترمو گرد بود نی نی داخلش بود
این دومی هم گرد و بزرگ بود .نی نی سمت چپمه نمیدونم بوم چیه خیلی کنجکاوم

روش رمزی براساس سونوی قلب هست
براساس جای قرار گیری جفت و جنین حدس میزنن
اگه سونو شکمی بوده براساس این روش دختره

درست نبود
من یه دخترم گرد بود یه دخترم لوبیایی

ربطی نداره اوشکل رحمه ک هر انسان رحمش فرق داره

ساک بارداری من عینننن لوبیا بود

شاید پسر شایدم دختر 😂😂

مال من گرد بود پسر یود
چم

عزیزم شما دکترت ان تی برات واژینالم نوشته یا فقط شکمی؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۵ ماهگی