میگیره منم سرما خوردم بچم گرفت ماسک بزن جلوش
من که دوبار سرماخوردم؛شیر خودمم میدم ولی بچم نگرفت خداروشکر
نمیگیره عزیزم ،شیرت آنتی بادی ام داره مقاومش هم میکنه،فقط ماسک رو بزن بعد نزدیک سینت بذار
انتی بادی داره شیرت
تازه انتی بادیش هم تو شیرت ترشح میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.