۱ پاسخ

من هر هشت ساعت سرما خوردگی ساده میخوردم
و چون گلو درد داشتم دیفن هیدرامین هم قرقره میکردم
اسپری بینی ام مدام میزدم

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی