۲ پاسخ

ماسک بزن
استامینوفن ساده
شربت دیفین هیدرامین هم غرغره کن

منم همین مشکلُ دارم
انگاری استامینوفن ساده میتونیم بخوریم
من که ماسکم زدم....خداکنه نی نیامون نگیرن🥲

سوال های مرتبط