۳ پاسخ

من قرص سرماخوردگی خوردم، پسرم یه روز کامل خابالو بود و بیحال

ن گلم فقداستامینوفن وقرص ازیترومایسین وبمن دکترم شربت اویشنم داد

اره عیب نداره سرماخوردگی و استامینوفن

سوال های مرتبط