۳ پاسخ

طبیعیه فقط ببین خوب شیر بخوره و تب نداشته باشه . اگه اینا اوکی بود اشکال نداره
مثلا پسر منم دیشب ۱۲ خوابید تا ۱۲ ظهر امروز خواب بود اصن سااابقهههه نداشت فقط شیر میخورد و میخوابید. تبشو گرفتم خوب بود
بعدشم بیدار شد دیدم خداروشکر سرحاله و مشکلی نداره

پسر منم همینطوری شده یه چند روزیه

خوب روزی که زیاد میخوابه انرژی ذخیره میکنه فرداش کم تر میخوابه از اونور دوباره انرژی تخلیه میکنه بیشتر میخوابه باید روزی که بیشتر خوابه بیدارش کنی دوباره بخوابه

سوال های مرتبط