۸ پاسخ

از ۷ ماهگی

اگه رفلاکس نداره از ۷ماه
بچه من رفلاکس داره تا خوب نشه نمیشه بهش لبنیات داد

شروع ماه ۷

اصلااااا پسری که چشماش درشت نباشه کنسله

هرزارماشالله بهش چقد قشنگ وشیرینه وووییییی ننه

دستش،چیه جای واکسن که دست راسته

دکتر دخترم گفت از اول ۷ ماهگی ماجان میتونی بدی

۱۰ ماهگی...بچم ماست خیلی دوس دار۶

سوال های مرتبط