از ۷ ماهگی
اگه رفلاکس نداره از ۷ماه
بچه من رفلاکس داره تا خوب نشه نمیشه بهش لبنیات داد
شروع ماه ۷
اصلااااا پسری که چشماش درشت نباشه کنسله
هرزارماشالله بهش چقد قشنگ وشیرینه وووییییی ننه
دستش،چیه جای واکسن که دست راسته
دکتر دخترم گفت از اول ۷ ماهگی ماجان میتونی بدی
۱۰ ماهگی...بچم ماست خیلی دوس دار۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.