۷ پاسخ

منم همین شکلی هستم نگران نباش

این ابه بنظرم ی تست امینو شور بدی خیالت راحت میشه

منم این مدلیه ترشحاتم میبینی وسطیه عفونته

ترشح عزيزم منم داشتم ترسيدم رفتم سونو اب دور جنين طبيعي بود فهميدم ك ترشح

منم دارم اینقدر نگران بودم سونو هم رفتم همه چیش نرمال بود گفت

منم دقیقا ترشح این شکلی دارم دکترم دید گفت طبیعیه

این ترشح منم دارم مثل اب میاد دکترم دید گفت اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی🧚🏻‍♀️ مامان دخملی🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری