۸ پاسخ

هرکاری میکنی فقط دیگه آب خاکشیر یا چیزی غیر از شیر نده
خدای نکرده ممکنه بدنش واکنش خطرناکی بده
فقط تو این سن فقط اجازه داری شیر بهش بدس

به نوزاد زیر ۶ ماه اب ندین کلیه هاشو اسیب میزنید

دگ بچه ک شیرخشک بخوره همینه
شیرمادر درمون هر دردیه خودش

به نوزاد آب ندید😐🙈

قطره بی بی کر بگیر از داروخونه با کولیکید دکتر به دخترم داد خداروشکر خوبه میتونی یکم شکر سرخ از عطاری بخری اندازه یه لوبیا بریز تو یکم اب جوشیده ولرم بهش بده بخوره سریع شکمش کار میکنه دکترم گفت منم چون دخترم یه روز در میون دسشویی میکرد و شیرخشک میخورد دکترش گفت روزی دو قطره چکون اب هم بهش بده چون یکم بدنش کم اب بود

شیاف گیلیسیرین بزار براش مخصوص نوزاد ژله ای ام هست و کوچیکه منم وسرم همینطور شد بردم دکتر اینو تجویز کرد عالی بود

امان از یبوست.
به دکتر نشون بده

شیرخشک گیگوز خیلی بهتره برای یبوست

سوال های مرتبط