۵ پاسخ

یکسال به بعد

سلام عزیزم من از متخصص گوارش اطفال خانم دکتر صادقیان پرسیدم
گفتن اول از شیر پخته مثل ماست و پنیر شروع کنید بعد شیر رو یکم با آب قاطی کنید و یواش یواش غِلطپیظش کنید
در صورت ندیدن علائم گوارشی مثل اسهالو استفراغ

یکسالگی روزی یک وعده شو باید پاستوریزه بدیم

یکسال به بعد عزیزم

یکسال

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🐝 مامان عسلچه🍯🐝 ۲ سالگی
مامان محمدعلی👶🏻🍏 مامان محمدعلی👶🏻🍏 ۱۵ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی