خانوما شما که رفتید سونو وزن نینی تون چقد بود من ۲۱۰۰ بودم

۸ پاسخ

من ۳۰ هفته ۲ کیلو بود حالا باز این هفته باید برم ببینم نفسم چند کیلو شده من پیری جفت گرفتم از ۳۰ هفته اگر رشدش خوب نبوده باشه زایمان زود رس انجام میده ولی برا ۳۰ هفته ۲ کیلو گفت بود عالیه تپلیه

میشه لطفا بگید صدک دختر من چنده؟

تصویر

32هفته 1670بود

منم ۲۱۰۰ بود

من دیروز رفتم ۲۳۵۰

من سه روز دیگه باید برم

من ۲۸ هفته رفتم ۱۳۴۰ بود گفت زباده ، صدکش ۷۰ زده

کی رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🤲🏻 مامان دوقلو ها🤲🏻 ۶ ماهگی