خانوما ۳۶ هفته سونو رفتید ؟ وزن بچه چقد بود ؟

۳ پاسخ

36 و دو روز 2700 بود

من ٣٧ هفته و يك روز رفتم ٣/١٠٠ بود

من از ۳۳هفته نرفتم ولی خودم از ۱۹تا امروز ۲کیلو‌اضاف کردم نمیدونم بچه هم رشد کرده یا همش وزن خودمه🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا🤰👶♥️ مامان هدیه خدا🤰👶♥️ ۹ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی