نه عزیزم این چه کاری بونش مقادم میشه دیگه موقع مریضی دارو اثر نمی کنه
ازش فاصله بگیره
شوهرت هم ماسک بزنه
دستشو زیاد بشوره
تازه اگر پسرت
آبریزش داشت
باید ضد حساسیت بدی مثل نئو تادین
اگر تب و آبریزش چرکی و گلو درد داشت
دکتر آنتی بیوتیک مخصوص به بیماری رو میده
نه هر چی خودمون خواستیم
نه وقتی چرک نداره الان،تاثیری نداره که. الکی انتی بیوتیک نده بهش. باز سرماخوردگی یچیزی
الان بهش زینک بده واگیر نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.