ساید شیکتره ولی جاش کمتره
عزیزم اخرش جی خریدی
من ساید دارم با فوت بالا عمقش خیلی زیاده جاریام دو قلو دارن یخچال من جاش بیشتره
من ۷ساله ساید بکو دارم کلیم وسایل فریز میکنم و راضیم
دوقلو فضای داخلش بیشتره
ساید قشنگه ولی کم جاس من سر همین نگرفتم
من ساید دارم ولی اصلا جا نداره اگه میدونستم اینجوریه هیچ وقت نمیخریدم به نظرم دوقلو خیلی بهتره ولی خب لامصب کلاسم داره دیگه🥴
ساید نماداره فقط دوقلو عالیه بااین اوصاع تورم هرروزک یخچال نمیخری چیزی بخر ابدی باشه دوقلو بهترین کاره برامن ال جی
دوقلو
اگر اهل فریز کردن زیادی دوقلو
ولی اگر مثل من اهلش نیستی ساید
از نظر زیبایی ساید
از نظر کارایی دو قلو
من خودم دو قلو دارم
ساید شیکه ولی خیلی کمجاعه
دوقلو بهتره
میخوای بخری؟منم تا چندماه آینده حتما میخرم
ساید تا ابد
اگه آدمی هستی که خوراکی فریزی خیلی نمیخری
یعنی کم کم خرید میکنی ساید عالیه
ولی یکی مثه شوهر من که نمیتونه گوشت و مرغ کم بخره و یدفعه یه عالمه میخره واقعا سخته ساید
فریزرش خیلی کوچیک و کم جا
ساید ظاهرش بزرگه ولی جا کم داره ،دوقلو حجم بیشتری مواد میتونی بذاری
البته که دوقلو
من ساید دارم جاش واقعا کمی مخصوصا فریزرش
اگر اندازه و جا برات مهمه دوقولو اکر امکانات مهمه ساید
یخچال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.