چرا پسرم تنها تو اتاقش نمیره همش میگه بیا 😕🙃🙃🙃🙃

۶ پاسخ

شاهانم نمیره

دختر من شب تو تاریکی هم می‌ره اتاقا کشو هارو می‌ریزه بیرون😐

چون فقط يك سالش 🥲😂بچه من. هم نميره. خب خيلي كوچيكن هنوز

دقیقا

دختر من که همش داخل اتاقشه در حال خرابکاری💔🥵

دخترم منم تنهایی اتاقا نمیره گریه میکنه که منم باهاش برم

سوال های مرتبط