۲ پاسخ

چجوری میفهمید زود ادرار میکنه.من مایبیبی میبندم ۳.۴ساعت عوض میکنم.خیس باشه

خب فقط شیر میخورن که همش از اب تشکیل شده طبیعیه ادرار زیاد داشته باشن

سوال های مرتبط