همین هفته برو آزمایش این ماه رو بنویسه برات
برو بهداشت بگو برام ازمایش قند۲۵هفته رو بنویسین
ازمایشو ک دادی با جواب برو پیش دکترت
چون هزینه ویزیت بهداشت کمتره اگ همینطوری بری پیش پزشکت برات ازمایش مینویسه بعد برای بردن جوابم باید ویزیت بگیری
متخصص گرون شده ویزیتش
برو که آزمایش گلوکز و بنویسه برات
دیگ الان باید بری ک برات ازمایش گلوکز رو ثبت کنه
بايد برى ازمايش قندتو بنويسه
من کلا هر ماه میرم ، یعنی بار اول ک رفتم دکتر خودش گفت هر ماه برا چکاپ وزن و فشار و اینکه دارو هام ک تموم میشه هر ماه میده . و سونو و آزمایشاتی ک لازم باشه هم مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.