هیچی نیازی نیست بزنی دستکاری هم نکن خودش میفته
نمیدونم تو عکس مشخصه یا نه تهش ولی زرده اون طبیعیه
نه بنظرم خشک شده دیگه داره میفته
نه عزیز طبیعیه خودش خشک میشه میفته
دکتربهم گفت گازاستریل بزارم
هیچی نزن دستم نزن بهش خودش خشک میشه میوفته فقد بعدش یه دستمال کاغذی تا کن کوچولو بزار رو نافش چسب زخمم بزن که نافش برآمده نمونه و اینکه اگه گریه هم کرد نزنه بیرون نافش من خودم همینکارو کردم
نه خوبه. روغن زرد حیوانی اگ داری بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.