منم ازهمین میخورم
یعنی داروخانه نمیدونه واسه زن باردار باید بدون جیوه بخوره؟؟؟؟؟
برای منم ظاهرا همین شکلیه ک میخورم ، دکتر نوشته برام دیگه . حتما بدون جیوه مینویسه
اوناروبده همسرت همه میتونن استفاده کنن ازاین مدل بگیر خیلی خوبه خیالتم راحت
اینجوری بگیر
حدقل اونوری بزارش
روش نوشته اگه بدون جیوه باشه
بایدنوشته باشه برای من قوطی بود اینافکرنکنم بدون جیوه باشه
مگه روش ننوشته؟
ب منم همین داده هفته ای یکبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.