تندتندببرش هریه رب یه بار
عزیزم فعلا زوده هرکسی که گرفته هم پشیمان شده چون شاید هفته اول دوم آمادگی نشون بدن ولی بعد از ی مدت باز امکان داره جیش و نیمی رو نگن اینجا من دیدم خیلی مامانا این اتفاق براشون افتاده بود چون زود اقدام کردن
پسر منم همینه اول جیش و پی پی میکنه بعد میگه جیش کردم یا پی پی کردم 😁
آماده نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.