۴ پاسخ

تندتندببرش هریه رب یه بار

عزیزم فعلا زوده هرکسی که گرفته هم پشیمان شده چون شاید هفته اول دوم آمادگی نشون بدن ولی بعد از ی مدت باز امکان داره جیش و نیمی رو نگن اینجا من دیدم خیلی مامانا این اتفاق براشون افتاده بود چون زود اقدام کردن

پسر منم همینه اول جیش و پی پی میکنه بعد میگه جیش کردم یا پی پی کردم 😁

آماده نیست

سوال های مرتبط