چرا زایمان نمیکنمممم؟؟🤦🏻‍♀️😂

۱۲ پاسخ

انشاالله زایمانیش دکه ی

خدا کمک کنه زودتر دردم بگیره دیگه بسه واقعا

جوجه های ما تنبلن عزیزم😩😂

عجله ت له چیه کچه او یک دو روژه ی هر بنو بیته دره ناهیله بنوی دمری بو خوه

من دوروزپیاده روی کردم کیسه ابم پاره شد36هفته😐

از جوجه ات بپرس 😂

شما زایمان نمیکنی منم با درد انقباض هر روز سکته میکنم نکنه زایمان کنم😂😂 قدیما‌ چرا انقد راحت بچه میاوردننن😭😂

ان شاءالله ب زودی و ب سلامتی زایمان کنی

درد نداری😂🫡

جا خوش کرده جوجه
حتما جاش راحته

کچه خو ژنی الان هیچیان ژانیان نایع
وقتت تیه دپره بستری دبی به درزی ژانان دبی بزی🤦‍♀️

به زودی،
وقت هست هنوز

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد