درد دارم ولی چرا زایمان نمیکنمممم فقط درد الکی😭بد نباشه واسه نی نی ؟؟؟

۴ پاسخ

دکترم میگفت ماه درده
من در حد چن ثانیه میگیره و ول میکنه
هر چقدر استراحت بیشتر باشه این دردا میره

برو ان اس تی بده مشخص میشه؛تو ان اس تی اگه با هر انقباض(درد) ضربان قلب جنین بیاد پایین؛خب طبیعتاً اگه انقباضات زیاده،خوب نیست براش.

چه مدل دردی داری طبیعی این ماه همش درد میاد می‌ره

زود نیست برات ؟
من از 33 هفته دردام شروع شده دکتر گفت اشکال نداره ماه درده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان جوجه 🐣🖇️ مامان جوجه 🐣🖇️ ۲ ماهگی