دکترم میگفت ماه درده
من در حد چن ثانیه میگیره و ول میکنه
هر چقدر استراحت بیشتر باشه این دردا میره
برو ان اس تی بده مشخص میشه؛تو ان اس تی اگه با هر انقباض(درد) ضربان قلب جنین بیاد پایین؛خب طبیعتاً اگه انقباضات زیاده،خوب نیست براش.
چه مدل دردی داری طبیعی این ماه همش درد میاد میره
زود نیست برات ؟
من از 33 هفته دردام شروع شده دکتر گفت اشکال نداره ماه درده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.