مامانا منم زایمان کردم ولی خیلی درد دارم برام دعاکنید ،نی نیمو بردن nicu

۸ پاسخ

نگران نباش بعضی از بچه هارو میبرن چون موقعه ی بدنیا اومدن یه کوچولو آب میره تو ریشون دختر منم بردن یکی دوساعت بعد اوردن

نگران نباش عزیزم خیلی از بچه ها میرن انشالله سالم و سلامت میاد بغلت❤️😍

چیزی نیس بد ب دلت راه نده خدا بزرگه

بسلامتی نگران نباش زود میاد پیشت

عزیزم انشالله بزودی نی نی رو بغل بگیری و ببری خونه

سزارین ،تنفسش بدبود بچه ام

عزیزمممم قدمش مبارک باشه🥰 نگران نباش انشالله بسلامتی بغل میگیری و خونه میبریش

سزارین یا طبیعی؟؟
چرا nicu؟؟

سوال های مرتبط

مامان آتنا🩷آسنا🩷 مامان آتنا🩷آسنا🩷 ۷ ماهگی
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد