نگران نباش بعضی از بچه هارو میبرن چون موقعه ی بدنیا اومدن یه کوچولو آب میره تو ریشون دختر منم بردن یکی دوساعت بعد اوردن
نگران نباش عزیزم خیلی از بچه ها میرن انشالله سالم و سلامت میاد بغلت❤️😍
چیزی نیس بد ب دلت راه نده خدا بزرگه
بسلامتی نگران نباش زود میاد پیشت
عزیزم انشالله بزودی نی نی رو بغل بگیری و ببری خونه
سزارین ،تنفسش بدبود بچه ام
عزیزمممم قدمش مبارک باشه🥰 نگران نباش انشالله بسلامتی بغل میگیری و خونه میبریش
سزارین یا طبیعی؟؟
چرا nicu؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.