پس چرا من زایمان نمیکنمممم😫🤦🏻‍♀️

۷ پاسخ

خسته شدم😩😮‍💨

منم خیلی می‌خوام

مثل من منم ۳۹هفته هنوزنکردم

منم هر کاری کردم نزاییدم

اووو عزیزم فعلا زوده
من هنو زایمان نکردم

منم دوس دارم سی و شیش و ک کامل شدم زایمان کنم

هنوز ک زوده

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣🖇️ مامان جوجه 🐣🖇️ ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی