خانما برا بچه سه ساله چند سیسی راسیپ میدین

۵ پاسخ

راسیپ پوسیدگی دندان و پوکی استخوان میاره قد بچه‌تم کوتاه میمونه

چیز خوبی نیست .... سانستول بهتره حداقل عصبی نمیکنه

شبا دو سی سی

بابا توروخدا نده خیلی عوارض داره همه دکترا ردش میکنن
نخوره بهتر از اینه که عصبی بشه

راسیپ بچه رو عصبی میکنه

سوال های مرتبط