۷ پاسخ

پسر منم از ۵،۶ ماهگی اینجوری بود همه چیز امتحان کردم چندبار بردم دکتر یه دکتر گفت بهش روزی ۱۲ قطره بایولاکت بدم برای بهتر کار کردن گوارشه و خیلی خیلی داروی خوبیع
باید ب اندازه وزنش قطره هارو بریزی

روغن زیتون دوبرابر وزنش بریز توی شیرش و توی غذاهاش به مرور بهتر میشه

اگه برا پوشک‌میگی داخلش محافظ کهنه بزار

سوپ روغن زيتون كره

منم همینطورم، یعنی داغون شدم سر این یبوست، هر چی هم میدم فایده نداره

کیوی خیلی خوبه

کیوی و نبات داغ

سوال های مرتبط