۵ پاسخ

برا خیلی چیزا خوبه تو گوگل بزنی کامل توضیح داده

برای تنظیم پریوده .پرژسترونه هورمونارو تنظیم میکنه به تخمک گذاری هم کمک میکنه اگه هین مصرف باردارم بشی مشکلی ایجاد نمیکنه

من خوردم ولی هنوز بعد 18 روز پریود نشدم میخوام آمپول بزنم
بی بی هم نزدم

برای من که تاثیر خیلی بدی رو تنظیم پریم گذاشت جالب اونجا هنوز قرصم تموم نشده بود پری میشدم این ماه هم کلا دو روز پری شدم در صورتی که پریم ۷ روزه بود به بدن من نساخت

من برا بارداری خوردم ،از 14سیکل تا ده شب خوردم و روز یازدهمش بی بی زدم مثبت بود

سوال های مرتبط

الی الی قصد بارداری
شیراز یا شمال سریع بگین؟
برای سفر چند روزه میگم
شیراز نرفتم تا حالا میترسم ارزش نداشته باشه از دریا دل بکنم
کلا شمال با جنوب؟
تا حالا جنوب نرفتم
#بارداری #پریود #شیر خشک #فرزند پروری
فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری