برا خیلی چیزا خوبه تو گوگل بزنی کامل توضیح داده
برای تنظیم پریوده .پرژسترونه هورمونارو تنظیم میکنه به تخمک گذاری هم کمک میکنه اگه هین مصرف باردارم بشی مشکلی ایجاد نمیکنه
من خوردم ولی هنوز بعد 18 روز پریود نشدم میخوام آمپول بزنم
بی بی هم نزدم
برای من که تاثیر خیلی بدی رو تنظیم پریم گذاشت جالب اونجا هنوز قرصم تموم نشده بود پری میشدم این ماه هم کلا دو روز پری شدم در صورتی که پریم ۷ روزه بود به بدن من نساخت
من برا بارداری خوردم ،از 14سیکل تا ده شب خوردم و روز یازدهمش بی بی زدم مثبت بود