۱۲ پاسخ

فعلا ک بارونه سمت ما احتمالا اخرای اردیبهشت دیگ تیشرت تنشون کنم

بستگی داره یه روز سرده یه روز گرمه
معمولا تیشرت با شلوار جین و کت جین میپوشم براش

استین بلند میکنم تنش هوا سرد وگرم میشه هی

سردباشه گرم گرم باشه لباس نازک تنش میکنم

من فعلا بهاره

بلیز شلوار آستین بلند

الان همش بارون ورعدوبرقه بازم میگه گرممه

ازعیدخودش تیشرت شورتک میپوشه

اینجا هوا گرم شده ظهرا پیراهنم تنش میکنم ولی شبا استین کوتاه و‌شلوار یا شلوارک

آستین بلند می‌پوشم

والا استین بلند تنش میکنم ولی بعضی روزا خیلی گرم میشه تیشرت میپوشم بهش

آستین کوتاه با شلوار

سوال های مرتبط