کیا هنوز پسرشون ختنه نکردن مثل من ؟؟

۱۲ پاسخ

خب ختنه نکنین بدن خودشه بزار بزرگ شد خودش تصمیم بگیره

وای چطور ختنش نکردین بچه بزرگه الان متوجه میشه باید بیهوش بشه تازه اونم هوشیار بشه متوجه میشه، باید نوزادی انجام میدادین هم دردش کمتره بچه اصلا متوجه نمیشه تو ذهنش نمیمونه، الان تا اخر عمر بچه یادشه همچین چیزی رو

بهتر بود تا پایان ۴۰روزگیش انجام میدادین چن دکتر به من گف رگ های عصبیه نوزاد قبل ازپایان ۴۰روزگیش تشکیل نمیشه وموقع ختنه
دردشو زیاد نمیفهمه

من ۳ماهش بود ختنه کردم الان بچه میفهمه گناه داره عذاب میکشه

وای چرا همون اول ختنه نکردین گناه داره بچه الان اذیت بشع
الان اگر بیهوش هم بشه وقتی بهوش بیاد چقدر درد میکشه اخه موقع ادرار کردن دیگه واویلا

وای منم هنوز ختنه نکردم پسرمو خیلی استرس دارم

من یکی دوماهه دیگه میکنم ۳ ماهشه الان

تو این سن با بیهوشی انجام میدن، یه بیهوشی کوتاه، برادرزاده منم ختنه نکرن،پرس و جو کردن گفتن اگه بیهوش بشه دیگه نمیترسه

من 😭شده برام معضل

من هم ختنه نکردم

من ..شوهرم نمیزاره ..میگه اشتباه کردم اون دوتا پسر دیگمون رو هم ختنه کردم..میگه کی گفته ختنه باید بکنن 🥴🥴

من🥴🥴🥴🥴

سوال های مرتبط