خانوما اسم کارن خوبتره یا آراد؟!

۵ پاسخ

آراد قشنگه

کارن خوبه

به نظرم کارن قشنگتره،،چون جدیدتر و به روزتره،،آراد یه کمی قدیمی شده،،همه دارن

من کارن و انتخاب کردم
خودت کدوم و بیشتر دوست داری

منم بین این دو اسم مونده بودم ولی آراد گذاشتم🫶
ابجد اسمشو بزن گوگل ببین کدوم بهتره

سوال های مرتبط

مامان قندق مامان قندق روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فاطمه مامان مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی