من ست ۰تا۳ گرفتم
ست یک گرفتم
۱۵تا بادی رکابی آستین کوتاه و بلند گرفتم
دوتا سرهمی گرفتم بقیش هم بلوز شلوار سایز یک گرفتم
برای قبل ان ک نافش بیفته جلودکمه خوبه ک بهش میگن مانتو
برا بیرون سرهمی گرفتم من
واسه موقعی ک بند ناف داره هنوز فقط باید بلوز شلوار پوشوند تنشون
من از اول بادی پوشوندم
بلوز شلوار بخاطر اینکه کمرش باز میشه نگرفتم که یوقت گهلدهاش سرما نخوره
تا الان هم همش بادی میپوشونم با شلوار
سرهمی هم تا سه ماهگی گرفته بودم ولی زود از قد کوتاه میشد دیگه نگرفتم
هیچی مثل سرهمی برای بچه نوزاد خوب نیست قشنگ میشه بغلش کرد جمع و جوره اما خب بلوز شلوارم بگیر بسته به فصل برای سایز تابستونش رامپر بگیر
برای اول تا بند ناف بیفته واقعا بلوز شلوار کمک بزرگیه بد راحت هرچی دلت خواست میتونه بپوشه گلم
به نظر من واسه صفر تا سه ماه بلوز شلوار اصلا خوب نیس فقط یه دست واسه بیمارستان چون روزای اول بچه ها کوچولو موچولو میشن هر چقدرم لباس کوچیک بگیری شلوارش تا سینه بچه میاد و نا مرتب نشون میده بچه رو
سرهمی جوراب دار من بیشتر دوست دارم واسه بچه ها خوب و مرتب میمونه تو تنشون 🥰❤️
دقیقا مشکل من، نمیدونم برای بیمارستان چی بگیرم که هم خوشگل باشه، هم نافش اذیت نکنه
من از همش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.