۲ پاسخ

سرما اگ ندادی احتمال زیاد انقباض رحم یا رباط گرد داره بزرگ میش یا جنین درحال بزرگ شدن

بچه اون سمت هی میگیره برای منم میشه مخصوصا شبا

سوال های مرتبط