ازمایش قندمه کسی سر در میاره خوبه یا نه

تصویر
۳ پاسخ

اون دوتا که ستاره داره ایراد داره ینی ناشتات پایینه سه ساعتت بالا

قند خون ناشتا پایینه
قند خون سه ساعته بالا

بالاعه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی