۱۰ پاسخ

من هفته ای یه بار چون تو زمستون بود الان که هوا بهتر شده هفته ای دو بار میبرم

یه روز درمیون. دوبار میشورم
دقیقا فرداش چربه. شایدم چند ساعت بعدش. چون همش دستش به موهاشه

هفته ای یبار تا بهار تمام بشه

من هر ۳-۴ روز میبرم و دوبار میشورم سرشو با شامپوی پینوبیبی. تا فرداش موهاش ابریشمی و تمیزه و ۲ روز بعد چرب میشه دوباره

پسر منم خیلی موهاش چربه و بو میده هفته ای دوبار میبرم منم ولی فردای حموم باز چربه

من دو روز در میون میبرم
برند مادرکر موستلا استفاده میکنم

هرچی بیشتر بشوری بیشتر چرب میشه عزیزم

من دخترم ٢ ماهشه
يك روز درميون ميبرم
دو بار ميشورم سرشو
وقت نوبتش ديگه سرش چربه بو چربي ميده
شامپوش موستلا هست

من از وقتی بدنیا اومده طبق نظر دکتر هر یه روز درمیون بارها شده هر روز ببرمش حموم به شدت سرش عرق میکنه من فیروز گرفته بودم دکتر همون اوایل عوضش کرد

عزیز من تا حالا ۶ روز یک بار حموم میکردم حالا که هوا گرم تر میشه زودتر می برم اما هرچی بیشتر سرش رو بشورید زودتر موهاش چرب میشه و در کل موهاش خشک و وز میشه من شامپو فیروز استفاده میکنم

سوال های مرتبط