#پوشک#شیرخشک#فرزندپروری

تصویر
۱۳ پاسخ

نهههه ولی من همیشه سهمشو نگه میدارم به دخترمم میگه سهم باباتو نگه دار

من اول که میام بخورم سهمشو کنار میزارمااااا
بعد که یک چند دقیقه ای از تموم شدن سهمم میگذره شیطون گولم میزنه
هی میگم نه نمیخوام باشه برا شوهرم
هی شیطون گولم میزنه
دیگه میگم دست شیطون و کوتاه نکنم همینجور ناخونک میزنم یهو میبینم تموم شده سهمش
بعد هم با عذاب وجدان شدید میرم بهش زنگ میزنم یا اگه خواب باشه حای بیدارش میکنم میگم سهم فلان خوراکی تو رو هم من خوردم

شوهرمن بفهمه یچی تنهاخوردم قیامت میکنه😬
براهمین خوراکیا وقتی خودش باشه میخورم

اگه سهم خودش باشه آره عین بچه ها رفتار میکنه
مثلا بستنی و چیزی که سهم خودش بوده بچه ها خورده باشن دیگه هیچی حالیش نیست یه کولی بازی در میاره که نگو بدتر از بچه ها🤣🤣🤣🤣

اره والله همینه😂

اره..

باز من اینطوریم که نگه میدارم هرجا باشم سهمش می‌زارم تو کیفم ولی شوهرم نه 🥲😑

چقدر شوهر منه 🤣🤣🤣🤣همش میگه تنهایی میخورین واسه من نگه نمیدارین 😅

نه بابا

ن شوهر من سعی می‌کنه اینجور چیزارو اصلا نخوره تا ما بخوریم می‌دونم دوس دارع ها ولی همیشه میگه میل ندارم 🥲

شکمو😂 نه اینجوری نیست، فقط نوشابه😂

نه من معمولا شوهرتم 😂😂 انقد به شوهرم گفتم تک خور
یاد گرفته سهممو نگه میداره

ن والا شوهرم اصن شکو نیس

سوال های مرتبط