سهمیه شیرخشک بالای یکسال ۶تاس؟

۶ پاسخ

شش تاست ما که هر ماه شش تا میگیریم با سهمیه یه دونه ام آزاد، کلا ماهی هفتا تا میخوره الان

مگه بچه یک ساله چقد شیر میخوره

۴تا شده

۴تا

چهار تا

۴ تاست

سوال های مرتبط

مامان سیدامیرشاهان مامان سیدامیرشاهان ۲ سالگی
مامان آبنبات🍭 مامان آبنبات🍭 ۲ سالگی