سهمیه شیر خشک .

تصویر
۱۴ پاسخ

من واقعا 4 تا 5 قوطی کافیه برام

آخه ۴تا مگ برا چند روز
ما الان سهمیه نداریم ازاد میگیریم ۱۹۸هزار
اونوقت میگن بچه بیارید

خیلی کمه ۴ تا داخل یک ماه اخه

بچه یه سال به بالا اخه ۴تا شیر به کجاش کافیه خاک برسرا

به ما هم رژیمی یکسال به بالاس ۶ تا میدن و آزادم نمیدن.اینش بده که آزادم کلا حذف کردن.ما تهرانیم

ظاهرا سایت دروغ میگه چون من هرجا رفتیم میگه سهمیه رژیمی شده ۶ تا و آزادم نمیدن بهمون.

آخه ما تهرانیم آزادم نمیدن.حالا اگر بچم رژیمی نمیخورد لبنیات میدادم بجاش ولی آلرژی داره نمیتونه بخوره.

ن دروغ نبست خودم پرسیدم از دارو خانه الان چندتا دارم آزاد میخرم

من گوگل زدم نوشته دولتی همون ده تا هست ازاد رو از ده تا کمتر کردن ۴ تا.اون وقت مامانا که یه چیز دیگه میگن!!!!سایت دروغ میگه

بچه من فقد شیر می‌خوره خدا لعنتشون کنه هرکسی ام که از اینا دفاع می‌کنه بیشتر لعنت کنه

عزیزم اینو کجا گذاشتن؟
منظورم منبع موثق یا نه؟

آخه چرا باید رژیمی رو آزاد ندن 🥲

۴ تا در ماه واقعا کمه تازه یکجا هم ۴ تا رو نمیدن من از این هفته شیر ماجان میدم بخاطر این شرایط

ما یکسال به بالا۶,تا میگیریم

سوال های مرتبط

مامان 🌙مه یاس🌸 مامان 🌙مه یاس🌸 ۲ سالگی
مامان اروین مامان اروین ۱۷ ماهگی
مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان فرفری مامان 😍 مامان فرفری مامان 😍 ۲ سالگی