کسی میدونه سهمیه شیرخشک چندتاست؟

۷ پاسخ

۷تا بود امروز من با کدملی پسرم برای یکی گرفتم ۷تاداد بهم با کدملیش

بعدیکسال ۴تا

شیر معمولی ۴تا
رژیمی ۶تا

زیر شش ماه ۱۰ تا
شش ماه به بالا ۸ تا
بالای یک سال چهار تا
داروخونه به من اینجوری گفت

۴تا هست

چهارتا

بعد یکسال چهارتا سهمیه داره

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭 مامان آبنبات🍭 ۲ سالگی
مامان 🌙مه یاس🌸 مامان 🌙مه یاس🌸 ۲ سالگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۵ ماهگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان اروین مامان اروین ۱۷ ماهگی