سهمیه شیرخشک چندتا شده؟

۲ پاسخ

شیرخشک ازشش ماه تا بکسال هشتا دولتی دوتا ازاد

والا من هشت تا میگرفتم دوتا آزاد درماه
ولی الان یک مقدار پاستوریزه هم میدم

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان 🌙مه یاس🌸 مامان 🌙مه یاس🌸 ۲ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی