سهمیه شیرخشک ۴تا شده😤

۴ پاسخ

اون سن خب واقعا درستش همین بود
دختر من ک همون چهار تا هم کمتر میخورد بعد ی سال با اینک سهمیه ای نبود

عزیزم سهمیه ۴ تا نشده همون ده تاس
سهمیه هفته ای شده هر هفته ۴ تا میدن

واقعا؟؟؟
من تازه گرفتم همون ۱۰تا بود

آره دیشب همسرم رفته گرفته چه مسخره بازیایی در میارن

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی